فرزند مهدویفرزند مهدوی، تا این لحظه: 11 سال و 2 روز سن داره

فرزند مهدوی

پسران خوش نام نی نی وبلاگی

1392/4/3 10:53
نویسنده : فرزند مهدوی
8,182 بازدید
اشتراک گذاری
totalgifs.com barrinhas gif gif barra50.gif
 
 
ایلیا

ما نام ایلیا رو به این دلیل انتخاب کردیم :
نام همسر من علی نام پدر همسرم علی اکبر و نام پدر پدر همسرم جان علی هست 
و ما چون دوست نداشتیم قطع کننده نام علی باشیم و این زنجیره رو پاره نکرده باشیم نام ایلیا رو برگزیدیم که به زبان عبری به معنای علی است و نام حضرت خضر پیامبر و معنای خدای خدایان است به همین دلیل این نام راپسندیدیم 
و امیدواریم در سایه حضرت حق و یکی از مریدان حضرت علی باشد ان شا ا..
 
 totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
ایلیا

اسم ایلیا را خودم انخاب کردم چون دوست داشتم مذهبی باشه والبته تکراری هم تو فامیل نباشه ان شالله خود حضرت علی (ع)نگه دار تمام کوچولوها باشه 
در ضمن تصمیم دارم اسم دخترم که اینده خدا بهم بده بذارم زهرا خانم والبته شایدم فاطیما گفتم بگم که رزو داشته باشم کسی دیگه نذاره همسرم عاشق اسم میکائیل هست شایدم اسم پسملم بذاریم می دونی خوب ما نیست تو تربیت بچه خیلی موفق هستیم بچه زیاد می خواهیم
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
علی
 
اسم پسر گلم علی، چون من و همسرم عاشق این اسم هستیم
و پسر گلم 2 روز قبل از شهادت حضرت زهرا به دنیا اومد همین شد
که اسم علی رو براش انتخاب کردیم،
همیشه دوست دارم اسم هر چی که باشه حتما معنی قشنگی
داشته باشه این از همه چیز مهمتره عزیزان.
 
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
علی
 
زیبا تر از نام "علی" در عالم نیست و نبوده. 
هم من و هم همسرم عاشق ائمه علیهم السلام
و همینطور حضرت علی (ع) و نام زیبای امیرعلی بودیم. 
من هم زیباترین اسم را برای فرزندم برگزیدم
تا راهی باشه برای سعادت و عاقبت بخیریش. 
خداوند امیرعلی رو در ماه پر برکت و عظیم الشان "رجب"
در درونم نهاد و همینطور در روز اول ماه مبارک رمضان
متوجه حضورش در وجودم شدم.چهار ماه بعد هم
در یک قرعه کشی عازم نجف و عتبات عالیات شدیم.
اینها بهترین دلایلمان بود برای انتخاب نام زیبای آن حضرت بروی فرزندم. 
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
علی
 
عزیزم من اسم امیرحسین روخیلی دوست داشتم ولی چون خودامام حسین گفتن من هرچه تعدادفرزندپسربیارم اسمش روعلی میگذارم منم این اسموانتخاب کردم.
 totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
علی

ما اسم "علی" رو برای پسرم انتخاب کردیم چون اولا با تمام وجود عاشق امام علی هستم و همون موقع که این اسم رو روی پسرم گذاشتم از امام علی خواستم که نگهدارش باشه ...دوما به نظرم زیباترین اسم پسرانه ی دنیا "علی" هستش و علاوه بر لفظ قشنگش ، معنای قشنگ و باشکوهی داره.. بلندمرتبه..والامقام.. برترین ! 
واقعا خداروشکر که لیاقت داشتیم همچین اسمی رو پسرمون بزاریم.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
علی
 
ما هم نام علی را انتخاب کردیم...باشد که فرزندمان رهرو سالم امام هم نامش باشد. 
یک علمی هست به نام علم اسامی و لغات که میگه قرار گرفتن هر حرفی در کنار حرف دیگه و گذاشتن اون نام روی انسانها و حتی چیزهای دیگه باعث یک نوع اثر گذاری خاص میشه. 
من به شخصه معتقدم نام همه ائمه رو خود خدا گذاشته پس بهترین نام و بهترین اثرات ناشی از نام از همین اسامیه .
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
علیرضا
 
به علت ارادتی که به امام رضا داشتم اسم پسرم رو علیرضا انتخاب کردم.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
امیر محمد

 من همیشه دوست داشتم فرزندم نامی ایرانی داشته باشه بهمراه پیشوند امیر به عشق آقا امیرالمونین و همیشه فرزند دختر دوست داشتم بعد از اینکه تصمیم به نی نی دار شدن گرفتیم بازم اصرارم روی نام ایرانی بود قبل از اینکه جنسیت نی نی ما معلوم بشه در 2 ماهگی خواب دیدم نی نی من پسره و نامش امیرمحمده وقتی بیدار شدم باورم نمیشد گفتم خوابه و توجه نکردم زمانیکه رفتم دکتر گفتش که نی نی شما 25 بهمن یعنی تولد حضرت محمد (ص) بدنیا میاد و زمانیکه سونوگرافی کردم در 5 ماهگی بهم گفتن نی نی شما پسره این شد چون اسمش را با خودش آورد من هم این نام زیبا را براش انتخاب کردم امیدوارم رسول الله نگهداره همه نی نی های ما باشن الهی آمین

totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
عليرضا و حسين
 
بنا به تقدير قرار شده بود حسينم را در يکي از شهرهاي اروپا به دنيا بياورم. جايي که تعداد مسلمانهايش کم بودند چه برسد به شيعه. هيچ اجتماع و مراسمي هم از شيعيان برپا نمي شد. اولين محرمي که آنجا بودم و باردار بودم دلم براي شنيدن اسم حسين لک زده بود. براي يک پرچم سياه. براي يک روضه‌ي غير ديجيتال و لساني. آن موقع هنوز نمي دانستم که کودک توي وجودم پسر است يا دختر. گذشت. نزديکي هاي به دنيا آمدن پسرم بود و ما هنوز بين اسم طه و حسين مردد بوديم. روزي اتفاقي تنها دوست شيعه ام را توي اتوبوس ديدم. از اسم پسرم پرسيد. ترديدم را گفتم. اشک توي چشمانش جمع شد و به وضوح لرزيد. 
_يعني دلت مي ياد که اسم بچه ات رو حسين نذاري؟ 
دلم لرزيد. همانجا توي اتوبوس حسينم را صدا زدم. در آن کنج حسين نشناس دنيا.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
امیر علی و امیر حسین
 
 من سالهای زیادیاز نعمت داشتن فرزند محروم بودم. شانس به ما رو کرد و بدون هیچ اراده قبلی به عتبات عالیات مشرف شدیم (در یک قرعه کشی) اونجا از حضرت علی خواستم یک بچه سالم و صالح به من بده اگر پسر بود اسمش رو می زارم حسین اگر دختر بود اسمش رو می زام حسنا. توی حرم امام حسین هم همین رو خواستم. می خواستم که بچه سالم و صالح باشه. نگو همسر هم همین دعا رو کرده و گفته که اسمش رو می زاره علی. دقیقا سه ماه بعد به لطف خدا من باردار شدم. خوشحالی زایدالوصفی بود. موقعی که سونوگرافی رفتم وقتی که گفت بچه ها دوقلو هستند شوکه شدم. خواستم که صدا قلبشون رو بشنوم. صدای قلبشون مثل صدای پای اسب بود و من مطمئنم بودم که دو تاشون پسر هستند. قرار بود که اسمشون رو حسن و حسین بزاریم. اما همسر گفت که باید حتما یکیشون علی باشه. تصمیم بر محمد علی و محمد حسین شد. اما بخاطر تلفظ اسم محمد به زبان عامیانه ما، اسم های امیر علی و امیر حسین رو انتخاب کردیم. جالب اینجاست که لاله گوش راست امیر حسین مثل گوش دخترها بصورت مادر زادی سوراخ است و من این را نشانه ای از معجزه امام حسین می دانم. امیدوارم فرزندانی صالح و معتقد را بتوانم پرورش نمایم. آمین
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
سبحان
 
نام سبحان را برای فرزندم انتخاب کردم تا همیشه مثل اسمش پاک و منزه باشه و تسبیح کننده خداوند باشه و امیدوارم خدای سبحان مراقب سبحان کوچولوی من باشه.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif

سبحان
 
من و همسر انتخاب اسم برامون خیلی سخت بود. چندتا پست هم در این باره نوشتم... 
میخواستیم قرآنی یا مذهبی باشه و چون اطرافیان اسامی ائمه رو گذاشته بودند برای تکراری نشدنش دنبال اسامی قرآنی بودیم.. 
خودم چندتا معیار داشتم: 
1- به خاطر طولانی بودن فامیل، ترکیبی نباشد 
2- حرف سین توش باشه . صرفا چون دوست داشتم آوای سین رو . 
3- معنای خوبی داشته باشه . 
4- لفظ "جون" بهش بیاد . 
که تایید شد : 
سبحان جون
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
عبدالرحمن واویس
اسم پسرم روگذاشتم عبدالرحمن چون یکی اززیباترین اسمهای خداست(بنده بخشنده) 
واسم پسردیگه ام اویس که یکی از یاران (اویس قرنی)پیامبراکرم که احترام زیادی به مادرش میگذاشت وبه معنی گرگ کوچک هستش 
امیدوارم شایسته این اسمها باشن.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمد باقر
 
محمدباقر انتخاب من و ما و خانواده نبود !!! 
دوسال از زندگیم میگذشت و من به دلایلی قادر به استشمام عطر خوش فرزند نبودم یعنی بچه دار نمیشدم یه شب خواب دیدم باردارم و فرزند پسری به دنیا اوردم که پرستار بعد ازینکه بچه رو بغلم داد گفت اسمش رو محمدباقر بذار(من توو خواب دیدم که سزارین شدم و بعد عمل کاملا سرحال بودم و این اتفاق بعدها توو واقعیت رخ داد) صبح که از خواب بیدار شدم بدون اینکه قبلا اطلاع داشته باشم از طریق تلویزیون متوجه شدم روز میلاد امام محمدباقره...... 
4-5 ماه بعد قسمت شد شب شهادت امام محمدباقر قم باشم توو حرم حضرت معصومه نذر کردم اگه بچه داربشم و فرزندم پسر باشه اسمش رو محمدباقر میذارم و دقیقا یه ماه نشده بود که من مادر شدم 
و الان اینقدر از اسمش و حتی صدازدنش خوشم میاد که حد نداره 
برا اطلاع بیشتر میتونین به پست چرا محمدباقر مراجعه کنید
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمدمهدی
 
سلام.من اسم پسرمو گذاشتم محمدمهدی چون روز نیمه شعبان به دنیا اومد!الان وقتی اسمشو صدا میکنم لذت میبرم
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمد حسین
 
به نظرمن برای یک بچه شیعه قشنگ ترین اسم ها محمد و حسینه . اسماءمقدس دیگه هم خوبن ولی این نظر منه .به خاطر همین اسم پسرم رو گذاشتم محمدحسین.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
امیر حسین

من هنوز باردارم اما از خیلی وقت پیش ها تصمیم داشتم اسمی باشه با معنی زیبا و اسمی باشه که در آینده بچم دچار مشکل نشه با اون اسم 
در عین حال زیبا و خوب هم باشه 

اگه بچم دختر شد میزارم ریحانه 
و اگر پسر شد میزارم امیر حسین
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
حسین
آبروی ما بود از آبرویت یا حسین 
افتخار ما بود نام نکویت یا حسین 

من بابای حسین هستم حسین ماه تمام من 4 سال و یک ماهشه . من و مامانش بدلیل شدت علاقمون به آزاده مرد بزرگ تاریخ اسم تنها بچه مان را حسین گذاشتیم . البتّه این انتخاب در شب لیلة الرغائب صورت گرفت که آرزوی بچه دار شدن تنها رؤیای زندگی من و همسرم بود که با نام حسین آرزویش کردیم . 
هر بار که نام زیبایش را می بریم کاممان شیرین می شود و به جرأت می گویم این انتخاب بهترین انتخاب من و همسرم بوده است .به امید شادی دل تموم نوگلان این سرزمین 
 . 
و به شکرانه ماه تمام من حسین از خدا می خواهم به اونایی که نی نی دار نمیشن یه نی نی سالم و صالح روزی فرماید . 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
 امیر حسین 
 
به این علت بود که با توسل به امام حسین و مادرشون فاطمه زهرا من امیر حسین رو دارم و هدیه منو امام حسین اول ماه محرم داد برا همین اسمش شد امیر حسین نام خود امام حسین و پدر عزیزشون امام علی
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
امیرحسین و امیر علی

من از اول عاشق امام حسین بودم و همیشه میگفتم اگه پسری داشته باشم اسمشو حتما امیرحسین میزارم و وقتی تولد امام حسین پسرم به دنیا اومد منم هیچ اسمی زیباتر از این براش پیدا نکردم.الانم با صدا کردنش یه حس خوب و نابی بهم دست میده و اسم پسر دومم امیرعلی گذاشتیم.خوشحالم از اینکه نامهایی رو هر روز به زبونم میارم که خانم حضرت فاطمه میاوردبه نظرم هیچ اسمی زیباتر و قشنگ و تر و ماندگار تر از اسمهای اهل بیت نیست.!!!باشد که صاحبان اسمشون نگهدارشون باشن و به راه راست هدایتشون کنن.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمدحسین
 
با همسرم نذر کرده بودیم که اگه فرزندمون پسر شد اسمش رو حسین بذاریم. اما از اونجایی که تو احادیث زیادی تاکید بر اسم محمد شده و نام پدر خودم نیز حسینه اسم پسرمون رو محمدحسین گذاشتیم و خدا رو شکر احساس لذت میبرم از این اسم و هر وقت کسی میگیه چرا این اسم ؟ میگم برای اینکه فردای قیامت جلوی پسرم و ائمه سرافکنده نباشم.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
حسام الدین
 
پسر من سید حسام الدینه . اول قرار بود عماد باشه ولی شب شهادت حضرت زهرا به دنیا اومد و با توجه به اسمش که شمشیر بران دین می شه ما تصمیم گرفتیم که حسام الدین را بذاریم . امیدوارم در طول زندگیش هم برای دین و مذهبش تلاش کنه .
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمد پارسا

همسرم خیلی دوست داشت که پسرمون اسمش پارسا باشه و خوب معنی خیلی زیبایی داشت ( به معنی با تقوا) اگر به وبلاگ محمد پارسا سر بزنید نوشتم که تا 7.5 ماهگی ما فکر میکردیم کوچولومون دختره تا اینکه شب قبل از رفتن به سونو من خواب دیدم که توی 1 باغی هستم و 2 شخص نورانی به من نوزادی را دادند وقتی که بچه را نگاه کردم دیدم پسره و اعتراض کردم که این بچه من نیست و بچه من دختر هست آنها لبخندی زدند و گفتند فرزندت پسر است و اسمش را محمد بگذار. 
فردا هم خوابم تعبیر شد و سونو گرافی گفت که بچه پسره 
البته من دوست داشتم فقط اسم محمد را بگذارم ولی به علت اینکه در فامیل اسم محمد زیاد بود قرار بر محمد پارسا شد .یعنی هم ستایش شده و هم با تقوا 
انشااله پیرو اهل بیت و در زمره آنها باشد به خصوص پیامبر (ص) .
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمد صادق
 
من این اسم و انتخاب کردم و همسرم هم با تموم ذوق پذیرا شد! 
امیدوارم پسرمون شایسته ی این اسم باشه! 
اعتقاد ما بر این بود که غیر از اسم ائمه نذاریم! 
بین چن تا اسم معروف که همه میذارن مونده بودیم... 
محمد حسین...محمد مهدی و.... 
ولی نمی دونم یه روز چطور شد که این اسم به دلم افتاد!! 
پیش خودم گفتم! مدتهاست کسی اسم صادق نمیذاره! 
همه ی ائمه واسمون عزیزن....باید اسم همشون زنده باشه! 
محمد هم که دیگه گل اسمه! 
نمیشد اسم به این قشنگی رو به نام محمد تبرک نکنیم! 
بعدها دیدم تولد محمد صادقمون چن روز قبل از شهادت امام صادقه! 
دعا کنین پسرم لایق این اسم باشه!
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمد

من اسم پدرشوهر شهیدم رو روی پسرم گذاشتم تا نام و یادش در دلمون پابرجا باشه و دلاوریها و ایثاری که او در راه وطن ما انجام داد بتونه الگوی بزرگی برای پسرم محمد باشه. 
انتخاب اسم بر عهده ی پدر و مادر.اسامی ایرانی هم در بین اعراب رواج داشته.و ایرانیهای دلیر در همه جای تاریخ قرار گرفتند. و اسامی آنها درخشیده است.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
علی اکبر
 
من و همسرم با توجه به این حدیث: 
امام حسین علیه السلام فرمودند:اگر صد فرزند داشتم،دوست می داشتم که همه ی آنها را علی بنامم. 
تصمیم گرفتیم که اسم پسرمون رو"علی" بزاریم ولی از اونجایی که هم دایی و هم عموی او علی نام داشتن؛تصمیم بر این شد که نام پسرمون رو "علی اکبر" بزاریم تا انشاالله حضرت علی اکبر پسر امام حسین علیه السلام الگوی پسرمون باشه. 
و همچون علی اکبر امام حسین روزی در رکاب امامون شهید بشه.... 
(یک نکته جالب:اسم هر کس هم باید معنای خوبی داشته باشد و هم مُسَمّای خوبی؛معنای خوب داشتن به جهت تاثیر مثبت بر روان خود فرد است و مُسَمّای خوب داشتن هم،برای این است که بتواند در زندگی الگوی مناسبی داشته باشد.)
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمد سجاد

من همیشه دوست داشتم نام علی رو برای فرزند پسرم انتخاب کنم ولی خانمی موافق نبود چراکه این نام در خانواده تکراری بود!! 
خانمی دوست داشت اسم فرزندامان تکراری نباشد و من اصرار داشتم که حتما از اسماء و القاب اهل بیت باشد. پس به پیشنهاد خودش سراغ امامانی رفتیم که نام آنها در بین ما شیعیان غریب تر بود. اینطوری هم بهترین نام رو انتخاب می کردیم و هم اینکه دیگر بهانه تکراری بودن در خانواده وجود نداشت! 
محمدسجاد نامی بود که به دل هر دو ما نشست و جالب اینکه زمانی که تصمیم گرفتیم این نام را برای فرزند دلبندمان انتخاب کنیم زمان تولدش دقیقا 12 محرم یعنی روز شهادت آن امام همام شد.
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمد سپهر
 
فكر كنم سال سوم راهنمايي بودم دبير ادبياتي داشتيم به اسم خانم تهراني...خانم تهراني ما سه تا پسر داشت..محمد صدرا، محمد سپهر و محمد سهيل..هميشه از شيطنت ها و فهميدگي هاي محمد سپهر مي گفت..اينكه هم بازيگوشه هم به وقتش خوب مي فهمه نمي دونم يه جورايي عاشق اين اسم شدم....تا اينكه باردار شدم و از همون اول به همسري گفتم بچه را به اسم محمد سپهر صدا بزن....تا نه ماهگي نمي دونستم جنسيت بچه چيه ؟فقط مطمئن بودم كه پسره ....سپهر يعني آسمون و محمد سپهر يعني محمد آسموني ..البته من محمد سپهر را همون محمد سپهر صدا مي كنم گاهي محمد جان و گاهي سيد كوچولو....توي مهد هم تاكيد كردم همين طوري صداش بزنن.بماند كه پدر خودم هم محمده و بچه خواهرم..محمد سجاده..."محمد"اسم قشنگيه...... 
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
امبرمهدی
 
بعد از ازدواج با همسرم چون عضو تکیه محبان المهدی بود شبهای جمعه برای دعای کمیل به تکیه میرفتیم و بیرون تکیه ابخوری بود با تمثال حضرت ابوالفضل وقتی یک شب نگاهم به این عکس زیبا افتاد به دلم افتاد خدا به من و همسرم فرزند پسری عنایت خواهد کرد .وقتی من و همسرم برای ماه عسل به جمکران رفتیم همسرم اسم امیر مهدی را انجا انتخاب کرد که اگر روزی فرزندی داشته باشیم اسمش را امیرمهدی بگذارد و من بلافاصله قبول کردم و دو ماه بعد قلب فرزندم در وجود من شروع به تپیدن کرد....و هر زمان اسم پسرم را صدا میزنم واقعا لذت میبر م مخصوصا که امام زمان زنده هستند و من همیشه از خدا خواسته ام که پسرم جزو ملازمین رکاب امام زمان باشدانشاالله .من عاشق اسم پسرم هستم و از همسرم ممنونم به خاطر اسم زیبا و پرمعنایش.امیر مهدی....
 
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gif
 
محمد صالح
 
ما اسم گل پسرمونو گذاشتیم محمد صالح 
به چند دلیل: 
محمد نام پیامبر (ص) وحضرت حجت (عج) هست و پیامبر فرمودن فقر داخل خانه ای نمیشه که نام محمد و فاطمه در اون باشه. 
صالح هم برای اینکه ان شاء الله عبد صالح خدا و فرزند صالحی برای ما باشه و منتظر صالح امام زمانمون...
totalgifs.com barrinhas gif gif 60.gifامیرعباس
من همیشه دوست داشتم بچه دار شدم یه اسم .به قول معروف سوسول. واسه بچه ام بذارم تا اینکه باردار شدم و 5ماهگی ابله مرغان گرفتم و نظر دکترا سقط بود که این بچه اگه الان سقط نشه معلول میشه همسرم قبول کرد ومن تا شب کلی التماس خانم فاطمه زهرا کردم که کمکمون کنه وشب خواب حضرت عباس رو دیدم که به من اب داد و گفت پسرت سالمه وقتی پرسیدم شما کی هستید 3بار گفتن عباس 
وچون باباش عاشق اسم امیرعلی بود امیر از بابا و عباس از مامان
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

امیر حسین و مامانش
17 تیر 92 12:57
سلام مرسی ک از نظر ما هم استفاده کردی ممنونیم
میسی برای شما مامان پر کار

سلام
عباس
21 تیر 92 19:15
این فلسفه اسمی بچه ها از زبان مادرهاشون جالب بود
جا داره که ازتون تشکر کنم

نظر لطفتونه!
مامان حنانه زهرا
29 تیر 92 5:13


مامان حنانه زهرا
29 تیر 92 5:13
بازم میام

منتظرتم
مامان امیر عباس
8 مهر 92 16:34
سلام
من مامان امیر عباسم

من دوست دارم سید کوچولوی ما یکی از یارای امام زمانش باشه وقتی اسم وبلاگتونو دیدم خیلی خوشحال شدم
ما مادرا به تجربیات هم خیلی احتیاج داریم

دوست دارم فلسفه اسم پسرمو بگم

من همیشه دوست داشتم بچه دار شدم یه اسم .به قول معروف سوسول. واسه بچه ام بذارم تا اینکه باردار شدم و 5ماهگی ابله مرغان گرفتم و نظر دکترا سقط بود که این بچه اگه الان سقط نشه معلول میشه همسرم قبول کرد ومن تا شب کلی التماس خانم فاطمه زهرا کردم که کمکمون کنه وشب خواب حضرت عباس رو دیدم که به من اب داد و گفت پسرت سالمه وقتی پرسیدم شما کی هستید 3بار گفتن عباس
وچون باباش عاشق اسم امیرعلی بود امیر از بابا و عباس از مامان

سلام باب الحوائج یاور پسرتون!
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
29 آذر 92 3:47
سلام دوست عزیز داشتم از وبتون و پستهای خوبی که گذاشتید استفاده میکردم که رسیدم به این پست و دیدم اولین نوشته مال خودمه که تو پرسشو پاسخ ج داده بودم نمیدونستم میزاریدش تو وبتون برام جالب بود ممنونم واقعاا وبتون عالیه مخصوصا مطرح کردن مشکلات تربیتی موفق باشید
فرزند مهدوی
پاسخ
سلام خانوم خیلی خوش اومدین ممنون از لطفتون بازم منتظر نظراتتون هستم
مهسا
9 تیر 94 12:37
با سلام وبلاگتون خیلی قشنگه .این فلسفه نامگذاری اسم ها خیلی کار جالب و خوبیه ..تو فرهنگسازی نامگذاری خیلی موثره.منم میخواستم فلسفه نامگذاری پسرمو بگم:محمد حسین چند ماه بود که قصد داشتیم بچه دار بشیم ولی نمیشد ..تا اینکه نذر کردم اگه خدا بهمون پسر داد اسمشو بزاریم محمدحسین .فردای عاشورا برای اولین بار متوجه شدم که باردارم