فرزند مهدویفرزند مهدوی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

فرزند مهدوی

ماه مهمانی خدا مبارک!

1392/4/19 18:01
نویسنده : فرزند مهدوی
669 بازدید
اشتراک گذاری

رمضان شهر عشق و عرفان است

رمضان بحر فیض و احسان است

رمــضــــان، مــاه عــتــرت و قــرآن

گــــاه تــــجدید عهد و پیمان است ...

1

خدایا قرار ده روزه ام را در این ماه روزه روزه داران واقعى

و شب زنده داری ام را نیز مانند شب زنده داران

و بیدارم کن در آن از خواب بی خبران

و گناهم را بر من ببخش اى معبود جهانیان

و درگذر از من اى درگذرنده از گناهکاران ...

 

دوستان عزیز التماس دعای خیر!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عباس
21 تیر 92 19:11
یه نکته تربیتی در مورد ماه مبارک رمضان برای بچه ها


مامانیِ یاسمن
21 تیر 92 22:49
سلام از آشنایی با شما خوشحالم
و با افتخار لینک شدید

سلام متشکرم شما هم لینک می شوید!
مامان ارمیتا
23 تیر 92 19:06
سلام خاله جون من امروز توی مسابقه شرکت کردم.کد عکسم 632 هست.میشه لطفا بهم رای بدی؟بیا وبمو ببین حتما خوشتون میاد ازم.میای>؟
مامان علی اکبر
24 تیر 92 7:11
لطف خدا به مردم دنیا ارائه شد/یک باره شوره زار زمین باغ لاله شد/پس کوچه های خاکی مشهد پر از شعف/خورشید شهر خامنه هفتاد و چهار ساله شد.
میلاد امام خامنه ای مبارک.
سلامتی وجود نازنینشان صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
مامان علی اکبر
24 تیر 92 11:29
سلام دوستم ممنون از لینکت.

سلام خواهش می کنم.
مامان حنانه زهرا
29 تیر 92 5:07


تنها
21 شهریور 92 13:47
سلام وب خوبی دارین واسه تبادل لینک خبرم کنید

سلام ممنون چشم