فرزند مهدویفرزند مهدوی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

فرزند مهدوی

بچه باید بدی بکند

1392/4/24 17:55
نویسنده : فرزند مهدوی
1,984 بازدید
اشتراک گذاری


خانم فرشته اعرابی نقل می‏کند:

«گاهی اوقات که من نزد امام می‏رفتم و پسرم را نمی‏بردم،می‏گفتند حسین را نیاوردی؟ می‏گفتم چون پسر من خیلی شیطونی و بدی می‏کند. 


می‏گفتند حسین بدی می‏کند؟ خوب بچه باید بدی کند، تازه اینها بدی نیست، بچه باید این کار را بکند، شما اشتباه می‏کنید، مگر بچه بدی می‏کند؟ می‏گفتم آخر فکر می‏کنم شما اذیت می‏شوید. می‏گفتند من از این‏که شما بیایید و بچه‏هایتان را نیاورید، اذیت می‏شوم.»  

اعرابی، فرشته، مجله سروش، ص 20

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان علی اکبر
25 تیر 92 16:56
سلام طاعاتتون قبول.
ممنون از اینکه لینکمون کردید
التماس دعا

سلام باعث افتخار بود، حاجت روا ان شالله!
مامانیِ یاسمن
26 تیر 92 12:16
کی میشه امام خمینی؟؟

واقعا! البته میشه تا حدی شبیه شد!
رقیه
26 تیر 92 12:18
سلام گلم

نه عزیز خیلی هم سخت نیست فقط تمرین می خواد
سیم مسی ، یه سیمی یا شاخه ای می خوایم که محکم باشه و سنگینی کریستالها خمش نکنه


سلام عزیزم ممنونم...
مامان محمدطاها
26 تیر 92 14:50
سلام
ممنون از مطلب زیباتون
اجازه دارم گاهی مطالبتون رو کپی کنم تو وبم؟

سلام، بله چرا که نه ،(فقط اگر از دست نوشته ها استفاده کردید لطفا با ذکر منبع باشه)


رقیه
26 تیر 92 18:30
سلام
میشه ولی بازم بستگی به اندازه گلدونت داره بذار ببین کوتاه نباشه

سلام ممنون
عمه حدیث خوشگله
29 تیر 92 18:39
سلام/ خیلی زیبا بود

سلام

مامان حنانه زهرا
6 مرداد 92 17:30
کاش ماهم بتونیم مثل اماممون باشیم

ای کاش!