فرزند مهدویفرزند مهدوی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره

فرزند مهدوی

گل تزئینی

1392/4/27 13:30
نویسنده : فرزند مهدوی
3,750 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان از این گل قشنگ می تونید برا تزئین در اتاق یا دیوار و... استفاده کنید.

2

2

 

بریم ادامه مطلب آموزش تصویری...

وسایل مورد نیاز:

دستمال کاغذی

2 تا مداد

یک تکه کارتن به شکل دایره

چسب حرارتی یا مایع و ....(حرارتی بهتره)

پولک،اکلیل و ... برا تزئین

1- مداد ها رو طبق شکل روی دستمال بگذارید.

2

2-یک طرف رو بپیچونید و تا وسط بیارید.

2

3- طرف دیگه هم به همین شکل.

2

4-دستمال رو از دو طرف به سمت وسط بکشید (چروک بشه)تا به این شکل در بیاد....

2

5- مداد ها رو با آرامش تمام بکشید بیرون مواظب باشید گلبرگه له نشهلبخند

6- گلبرگ رو از سمتی که خط وسط پیداست به شکل اشک بگیرید و وسطش رو چسب بزنید.

2

7- بعد از اینکه یه تعداد مثلا 30 تا درست کردید گلبرگ ها رو دور تا دور کارتن بچسبونید، مرحله بعد رو روی مرحله قبل تا آخر ممکنه دو طبقه بشه یا سه طبقه.....

بعد با پولک، اکلیل یا هرچی دوست داشتید تزئینش کنید، اگرم دوست داشتید ساده باشه بازم قشنگه....

پ ن:

می تونید از دو رنگ دستمال استفاده کنید...

دیگه سلیقه ی خودتون هرچی باشه...قلب

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مامان حنانه زهرا
27 تیر 92 14:05
مرســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی عزیزم چقد راحت بود

قابل شما رو نداره
مامان علی مرتضی
28 تیر 92 15:34
افرین هم قشنگ بود هم ساده.دست درد نکنه

قابل شما رو نداره!
مامان حنانه زهرا
29 تیر 92 5:14
منم لینک کن گلم

به روی چشم
مامان علی اکبر
29 تیر 92 6:06
سلام چقد زیبا و ساده بود....
ممنونم....


سلام، آره خواهش میکنم گلم!
مامان ساجده
4 مرداد 92 21:06
سلام آموزش این گل دستمال کاغذیتون خیلی راحت وقشنگ کم هزینه اس وبتون هم خیلی زیباست بااجازتون من لینکتون میکنم


www.sajigol.blogfa.com

سلام خانوم ممنونم باعث افتخاره، شما هم لینک می شید!
مامان حنانه زهرا
6 مرداد 92 17:29
عاشقتم عزیزم
چرا این روزا کم آن میشی

مشهدم گلم، نائب الزیاره هستم!
شمیم
13 شهریور 92 18:35
سلام از قالب وب و نیز همه جانبه بودن به ویژه عنوان زیبای وبت لذت بردم لینکتون می کنم و در ضمن تو وبم وبلاگتون رو معرفی می کنم .

ممنون دوست عزیز!
مامان شیرین
15 مهر 92 7:57
سلام دوست عزیز چون مایلم از وب خوب و
سالم شما بیشتر بهره ببرم مایل به تبادل
لینک هستم خبر بده

سلام